stalking in progress

Hej igen. Nu ska jag stalka kändisar. Ska försöka lägga in en stöt på Pontus i Wallander. Den där mesiga polisen som bara klagar hela tiden. Fast jag tycker han är cool. Han heter Sverrir i verkligheten och jag har pinsamt nog addat honom på facebook. Men vi kan ju låtsas att han addade mig. Nu är frågan vad man ska skriva.

Alternativ 1: Hej Sverrir. Sexigt namn. Är du från Island kanske? Eller var dina föräldrar lite pretto och ville ha ett annorlunda namn på sin lille son. Läget?

Alternativ 2: Yo mannen. Såg precis Wallander och tyckte du gjorde helt rätt i att veva ner rutan och skjuta dom där jävla skurkarna. Annars då? Singel?

Alternativ 3: Snygg visningsbild, ska vi hångla?

Hmm. Får fundera ett tag till innan jag bestämmer mig vilket av de tre alternativen jag ska börja med. Vill ju inte avskräcka honom heller. Det blir nog trean.

To be continued..

Kommentarer
Postat av: ' p o u l i n e

Du är galen! Haha, hur har din vecka varit? :)

2011-03-12 @ 12:57:34
URL: http://poulines.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0