morning to bedtime



Jag börjar alltid mina morgonar likadant. Förutom när jag är ensam hemma, dom flesta brukar kavla ut sig på sängen medan jag är uppe före tuppen (om så är fallet att mina päron åker iväg tidigare). Hur som, frukost är inte min favorit punkt på dagen men min variation hålls mellan två mål: cornflakes med torkade jordgubbar/hallon med mjölk eller te och hemmabakat bröd. Vidare off! Klär på mig, brukar oftast prova allt jag har i garderoben och till slut bestämmer jag mig för att ta det som jag tog på mig först. Ugh, och som vanligt, brukar jag alltid gå till skolan tidigare än lärarna (okej kanske inte så tidigt, men jag brukar tajma Bernhard som kommer runt 7:15) Efter skolan så kan det hända vad som helst. Allt ifrån till att jag pluggar i bibblan med plugghästar till att jag spelar sims till 1 på natten. Mindre bra det sista. Men sånt måste man unna sig med ibland när det är lugna puckar i skolan. Dom lediga dagarna är almost the same, förutom att jag shoppar oftare, sover längre, äter mer och tänker mindre.

Saker som jag gör VARJE dag och som gör mig hel: kolla facebook minst fem tusen gånger. Läsa MLIA och skratta åt andras liv. Spela sims och längta till en egen lya. Sova och hoppas att jag blir arton när jag vaknar. Hoppas att du fått svar på tal ebba! XX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0