FRU-KOST ÄR FÖR KVINNOR



Morn morn! Min mamma stod säkert i en kvart, femton minuter, (pizzabagare citat) och illglodde på min tallrik. Till slut spydde hon upp riktigt fula ord som krossade mitt hjärta ''Ska du verkligen äta detdär? Det ser ju ut som att någon slängt upp en soppåse på tallriken''  Det måste vara hennes syn eller morgonhumör, tänkte jag.

Några minuter senare: jag står och fotar och så går mamma förbi: men seriöst, ska du ta kort på det också? Lägga ut på bloggen? Ae Rebecka. Till slut gick alla mina proppar i förrådet och jag sa med lugn röst: Mamma, jag suger på att skära gurkskivor, jag suger på att hyvla ost, jag är bra på att värma mackorna, jag är bra på att smöra och jag är ännu bättre på att göra frukost så att det passar mig. POWNED MUM! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0